Inlägg!

Haha, juste, hur vare me inlägg nu igen? Va de minst ett om dagen som gällde eller? ;D
Ylva är på Nya Zeeland hos en kompis nu, och jag och Katla är hemma och myser som vanligt :D

ingenting har direkt förendrats..
Jo, EN grej. Jag åkte av Katla för första gången nånsin för några veckor sen..


Mycket vackert, haha, kul att Denise fotade hela grejen också!
Katla var inte på humör den dagen, inte för att galoppa på volt iallfall ;D

I övrigt så händer inte jättemycket, vi myser mest runt i skogen, dressyren ligger lite på is (is, haha, vinter, jag är rolig). 
Katla har vilat sen två dagar tillbaka då hon slängt av sej en framsko, vetitusan hur det gick till..
Ella kommer iallfall ut och slår på den imorn, tack och lov! :)

Här är en bild från samma dag som jag åkte av, när vi var mer överens! :D

Älskade älskade åsnan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0