9 mars- pannkakor till luch! :D

Finaly fick man sova ut en stund idag, har varit tidiga mornar, en nackdel med resandet :P

Vi chekade  ut from our hostel kl 10 am. Vi gick ner till stranden for att spendera var formiddag dar, bussen gick inte forens kl 3 in the afternoon. Det var verkligen varmt ute men som tur var var det svalt och skont i vattnet. Fast ska jag vara arlig sa var det lite kallt i vattnet men det funkade efter en stund att vara i =)


Till lunch at vi pannkakor jag och mina rumskamrater, med Nutella, sylt & banan. Det smakade verkligen gott med pannkakor kande jag, mums... ^^ Efter den delikata lunchen var det dag att bege sig av till Albany.
Ska bli skont att ta en dusch nar jag kommer fram ohhh ;)

Val hemma hos Anna kom Lily i full fart och kramade om mig, det var hur gulligt som helst av henne. Da visste man att man hade varit saknad. Even Sam and Ryan kom fram och gav mig bamsekramar. Anna hade fixat fram en backpack  till mig som jag ska ha mina cloths in on my trip down to wellington. Det var valdigt snallt av henne att fixa det at mig! :D

Nej nu ska jag ta en dusch och sedan ata, and then go to bed :)

Ylva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0