7 mars- Kiwi Experience

Da har man antligen farit ivag med Kiwi Experience for att aka runt NZ :D
Jag traffade en massa roligt folk pa vagen upp till Bay of Island, dar jag ska nu stanna i tva dagar. Vi stannde vi en liten bi cafe och da traffade jag tva tjejer som ar fran samma stad som jag inte vilket var valdigt lustigt. Men det roligaste ar att en av dem ar min pojkvanns syssling XD alltsa detta bevisart hur liten varlden ar! :D

Pa varat hostel (vandrarhem) sa var vi sju st som delade rum, var av 3 st var svenskar och fran samma stad, en norsk kille, en Itlaienare, en tjej fran argentina och slutligen en tysk kille. Pa kvallen sa var det bbq night och happy hour, sa ja ni kan nog gissa er till hur var kvall slutade! ^^
Det ar verkligen roligt att fa traffa sa mycket roliga manniskor, och ta del av vart dom har varit och sett. Manga har har varit ute och backpakcat i andra lander innan de kom till NZ.
Blir faktiskt sugen sjalv pa att backpacka runt kanske ska forsoka att gora det inom ett ar eller nagot liknakde ^^
I morgon bar det av till Cape Reinga den nordligaste delen av NZ, det jobbiga ar att bussen gar 07,15 pa morgonen :p men men vad gor man inte for att fa se sig omkring. Jag ska aven testa pa sandboarding man aker pa en liten surfbrada nerfor sanddynor xD ser skit kul ut.

Nej nu ska jag sova goad natt pa er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va med i min bloggtävling och Vinn ett par Roeck-grip sommar från Roeckl!!!!

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-11 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0