4 mars - Misson Bay

Att få vakna upp och veta att man är på andra sidan på jorden var en härlig känsla. Solen sken på morgonen och vädret var helt underbart.
Idag var lily hemma med mig och anna vi satt och gjorde festisar som man kan klistra fast på väggar, glas och andra släta ytor. :)

När Anna hade lämnat av pojkarna och kommit tillbaka packade vi en massäck, bikini och handduk. Begav oss till stranden Misson Bay, på vägen dit åkte vi till Kiwi Experience för att boka min tripp som börjar på måndag. Därefter åkte vi till Cathys jobb och hälsade på.
Misson Bay är hur vackert som helst, Lily lekte medans Anna och jag pratade och glassade i solen. Jag måste erkänna att det var kallt i vattnet, vilket var en liten besvikelse men det var ändå skönt att få bada ^^

På kvällen begav Nicky, Anna & jag ut till Auckland för att festa. Det var hur galet och roligt som helst! På en bar vid namn Globe kostade drinkarna bara 4 dollar hur billigt som helst! :D Vi dansade och träffade en massa folk som var från över hela världen.
Senare gick vi till en annan klubb där vi var i 20 min sedan gick brandlarmet xD det var tydligen någon som hade rökt under en brandvarnare inne på toaletten, hur dumma kan folk bli egentligen jag bara undrar?! Vi fick stå där ute medans brandmännen kom och vänta på våra jackor.
När vi väl hade fått jackorna gick vi tillbaka till Globe och var där en stund innan vi åkte hem igen.

Tack tjejer för en helt underbar och galen kväll inne i Auckland, har på känn att vi kommer dra ut igen snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0