17 mars - St Patriks Day!

Ja då var det St Patriks day här i Nz, jag vaknade hlav åtta i morse och var hur pigg och klar som helst. Gick ner till lobbyn för att skypea med mamma och syrran. Men dom var upptagna i rep så kunde inte fylla på mitt kort :P
Istället träffade jag Halye och Harry, vi tre gick och åt en god frukost på Robbert's Coffee. Jag hade pannkakor med frukt och yoghurt. Samt organge juice ^^ det var hur gott som helst. MUMS :D

Vi bestämde under frukosten att vi skulle gå ut och shoppa sen i 2 $ shop för att hitta lite St Patriks day things. När man ska fira St Patrisk så ska man klä sig i grönt. Efter frukosten gick vi tillbaka till vårt hostel då kunde jag äntligen få prata med mamma och syrran. Det var roligt att få höra deras röster, hur dom mådde och hade det i Sverige. :) Som tur var så verkade det vara bra med dom, mamma var glad att jag snart skulle vara hemma. ^^
Jag gick ut och solade på eftermiddan med min bok i handen, sedan tog jag en lång varm skön dusch, därefter vart det shopping for the night. :D Haley och jag köpte grön facepaint, lösögonfransar  och lite saker till killarna också för dom var ute på andra saker idag. ^^
Vi kom fram till att vi kommer att vara green and beautiful ;), när vår makeup was done we looked really silly. Men alla såg hur roliga och snygga ut som helst. :D
Det rologa med St Patrisk day är att dom började fira det redan kl sju på morgonen med att sitta i baren och dricka wisky och öl xD
Var inte dirket taggad för att dricka så tidigt på morgonen xD

hur som helst så hade vi en riktigt rolig natt, alla invånare i Taupo var ute och firade. Även ikväll träffade Haley och jag på en massa roligt folk som vi pratade med. Man kände sig riktigt snygg i mina färgglada ögonfransar ;)

/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0