14 mars- moving on

Idag lämnade Anna och Nikki mig i Rotorua, dom åkte hem till Auckland igen för att börja jobba. Denna helg har gått så fort, men vi har hunnit göra en hel del faktiskt ^^
Har chekat in på X BAS hostel med andra backpackers som åker med Kiwi Experience, hamnade i ett rum med en massa trevliga personer.
Mötte även en hel del roliga engelsmän i köket nu under middagen, vi pratade och bestämde att vi skulle träffas på lava bar för att delta i Quiz Night.

Men det slutade med att jag hamnade i samma lag som mina roomies. Vi var the Kiwi Crousiers (kommer ej på hur man stavar det just nu men strunt samma), det var 6 olika delar. Två av dem bestod utav lekar och resten var frågor. Priset som vi alla slogs om var one free night on a hostel, 100 $ in the bar and some t-shirts :D Gissa vad mitt lag VANN hela tävlingen så jag vann faktiskt en gratis natt i Taupo helt galet. Men mitt lag gav 100% :D
Det enda jobbiga var att Quizen började så himlans sent, även denna kväll hamnade man sent i sängs. Men som tur var går buss runt halv tio i morgon vilket menas med SOVMORGON! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0