12 mars - Tauranga

Vi tog Annas bil till Taurnaga idag, pa var fard stannade vi forbi ett Kiwi stalle, dar dom har en stor kiwi som vi fotade oss vid. Vi kopte aven kiwiglass, det smakade underligt men var gott pa samma gang =)

I Tauranga for vi runt ett tag innan vi lyckades hitta vart hostel, snacka om att man vi var vilsna turister xD Efter inchekningen for vi till Maunganui, dar finns ett stort berg i slutet av stan som vi gick halvvags runt. For resten hade en cyklon tror jag tagit. Utsikten var hur fin som helst och varmt var det. Efter promenaden la vi oss on the beach, jag tog en joggingrunda. Nar jag val hade hoppat i vattnet och simmade som bast ropade the life guard upp mig ur vattnet. Det var fortfarande osakert att bada efter det som hande i Japan. NZ hade fatt tsunamivarning aven dom... hemskt det som hande tycker jag.

Till middag den kvallen vart det nudlar med garlicbread xD gott var det for man var ratt sa hungrig pa kvallen.
Denna kvlla la vi oss tidigt, for nasta dag ska vi pa dolphin seasafaris! :D

Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0