10 mars - Au pair Link

I morse var man tvungen att stiga upp kl sex pa morgonen, jag fick aka in med Cath till hennes jobb och vata pa att aka ivag med Kiwibussen.
Hon jobbar pa Au Pair Link, dom som avne jag har sokt till att fa jobba som Au Pair (fast har inte fyllt i allt sa det projektet ar lagt at sidan). Jag fick ata frukost pa kontoret. Deras kontor ar valdigt snyggt om jag far saga det sjalv.


Tillslut korde Cath mig till Kiwi Experience office dar bussen skulle plocka upp oss. Nu borjade jag min fard till Murcary Bay. Vi stannade on Murcary beach i 2 timmar, vattnet dar var varmt faktiskt. Vi simmade i de stora vargorna och hade det skit kul tillsammans. Nu brojar vi komma varandra annu narmare vi backpackers :D Senare vart det ultimate frisbee on the beach. Mitt lag forlorade tyvarr men vi hade det roligt anda. Val framme pa vart hostel gick jag och 3 tjejer till en affar for att kopa schampoo and conditioner. :) Pa kvallen at vi spaghetti later on we went down to the beach and had a great time! =)

Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0