Regn.. Regn

Tjaba! :D

Då var det dags igen, vad jag gjorde under helgen var att häma föräldrarna och sedan bar det av på tjejmiddag. :D Shit vad roligt vi hade, spec när vi alla farde ner på krogen för att dansa. ;D
 Finns ju inget roligare än att dra ut på krogen och dansa så att det ryker om fötterna :D

Igår var jag en sväng ute i stallet, regnet kunde inte stoppa mig från att få rida kände jag ^^ Vi tog en skrittur men det var en bra tur, Menny lyckades lyckades faktiskt gå riktigt fint var hur lycklig som helst! :D Har inte varit så lycklig på länge faktiskt ^^ Poäng till hästen ;)
 Man kanske ska rida i spöregn för att hästen ska förstå vad det är man menar, eller så kanske jag skall börja rida mera barbacka för att han ska kunna känna skänkeln bättre vad vet jag? :)
 Det enda viktiga är att vi fick ut något av träningen och att han lyckades gå bra, enda nackdelen just nu är att dom står 20 min gångväg ifrån stallet. Så man åker förbi hagen, parkar bilen på stallplan sedan ska man gå tillbaka för att hämta Isa och Menny ( Isa är en ny travare som delar hage med Menny) hihi han har en flickvän min häst! :D

Satt även och gosa med kattungarna som vi har i stallet, dom och deras mamma bor i halmboxen för tillfället. Dom är hur söta som helst måste jag säga. Sedan vart det att ta sig ut till pojkvännen och tillbringa kvällen och natten där. :) :)

Ha det så göttt!



signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0