Finns inget bättre botemedel än glass


"And I will follow you until yo love me"

Ännu en dag avklarad, ännu en måndag som har gått. Med chokladsås på t-shirten xD

Efter att ha en rätt så dålig dag på jobbet åkte jag direkt till E för att söka lite hjälp och tröst.. Det är så himlans skönt att kunna prata med henne, E är som en syster för mig. Vi har det väldigt roligt ihop, som idag det finns inget bättre botemedel mot depp än vad glass kan vara. Under tiden vi satt och käkade glass i soffan, lyssnade på radion började vi bli lite barnsliga. Vi hade chokladsås över läpparna och jag lyckades få på min t-shirt hahha ^^ Sånt man kan leva med känner jag iaf ;)
 Juste när vi låg i soffan och hade det som bäst med katten mellan oss så ringer L E:s mobil och jag svarar, han tror på fullats allvar att det är E som svarar så jag fick värsta listan på vad jag skulle göra. Han sa att jag lät som henne så därför trodde han att jag lät som E  xD haha kul var det iaf ^_^

Vart inge stall idag, kände att det inte skulle löna sig. Skulle ändå inte kunna få QR att arbeta så som jag vill. Men i morgon så bär det av till stallet iaf :D då blir det mera markarbete och lite till.

Nej mer än såhär har jag inget att säga, ska laga middag nu och sedan kolla på Hells kitchen :D Yay ;D

 Menny! <3


signaturylva-copy

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken härlig bild ! :)

2011-07-16 @ 12:14:36
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0