Bring it on

Stoppa mig innan jag bara rullar fram

Japp så kan man nästan beskriva min dag igår, allt flöt på bra och allt kändes så bra. Slutade tidigare på jobbet igår vilket var så otroligt skönt. :) Väl hemma umgicks jag med min familj, vilket inte blir så ofta dom klagar på att jag har saker för mig hela tiden. Men dom borde vara härdade efter snart 20 år xD

Igår satte jag även igång med mina program till vattengympan, det är inte preics det lättaste har hört med min kompis som tränar 24-7 om hon har några bra träningslåtar. Men hon är helt omöljig att nå ibland :P Fast jag har ju kommit en bit iaf :D ska sitta hela lördagen med det hade jag tänkt mig :)
 När jag väl höll på som bäst på mitt rum och komma på låtar, ringer det på min mobil. Det visar sig då att min kära familj är såååååååå lata att dom ringer till mig via hemtelefonen fast jag är på övervåningen i SAMMA HUS och säger att vi ska beställa pizza xD
Jisses jösses och jesus :P

Idag onsdag var det heller inte så mycket på jobbet, fast jag fick alla danskar istället så jag var tvungen att leta upp några personer att prata med då. Danska karlar skrämmer mig ibland xD dom är inte roliga att städa upp efter heller det kan jag minsann lova er!  :P Lämnade även lite saker till min vän A som hon ahde prackat på mig när jag skulle hem från Nya Zealand. Vi stod och pratade en massa strunt och kom fram till att vi väldigt gärna vill veta om vi kommer in på universitetet lr inte. Så håll tummarna för i morgon gäller det antingen att plugga eller att plugga utomlands finns inget annat alternativ.

Nej ska försöka äta lite och kolla på fotbolls vm, fast jag tycker det är tråkitg, kankse somnar i soffan som jag råkade göra när jag läste bok nyss xD haha fast måste erkänna att det var väldigt skönt att sova :)

Hejdå! ;D

signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0