Äntligen får man ha fredagsmys <3


Denna fredag gjorde jag något drastiskt med håret har alltid velat vara lagom något som vi svenskar är experter att vara :P Igår hos frissan tänkte jag bara bleka utväxten till den blonda färgen som jag har haft ett bra tag ^^ Men min frissör tyckte annat hon, så jag tog risken att sticka ut från alla andra och göra mitt hår askblondt så att det nästan vart grått men snyggt vart det iaf ;)
 Verkligen älskar min frissör hon vet vad man passar i och så älskar hon när hon får fria händer med håret också :)  Men det gör ju så sjuuuuuuuuukt ont att blondera sig så det är hemskt! Ändå är man så dum att man gör det fattar lix inte hur vi tjejer orkar? :O Det kilar och svider så otroligt hemskt men detta var nog sist gången  som jag blonderar mig på ett bra tag nu :)  Nästa gång blir det kopparblondt :D En färg som jag hade när jag var yngre ^^ 
 
Det var dessutom försa gången på länge som jag verkligen fick ha fredagsmys med pojkvännen, han kom vid sju tiden igår till mig. Vi åt, sedan satt vi i soffan med chips, dipp och varsin cider och myste framför film :D helt underbart fast känner nu att jag kunde ha hoppat chipsen, det sätter sig i hyn och då blir den hemsk igen :(
Sedan fick man massage också vete fn vad som fick han att börja massera (det är sällan det sker på fri hand ) men man tackar inte nej då precis när han börjar knåda på ryggen åhhhh det är så otorligt skönt när någon masserar en på ryggen eller i håret <3

I tors fick jag veta beskeden från universitete, jag hamnade på reservplats 9 så jag hoppas verkligen att jag kommer in annars vet jag inte vad jag gör. Sökte dessutom till två nya kurser som man kunde söka i efterhand vilket man kanske får hålla tummarna för det då ;D

Det var min fredag.. ^^


 Finns hur mkt bilder kvar på denna häst som ska upp.



En glad häst i vintras :)



signaturylva-copy

Kommentarer
Postat av: linnéa

ursh, jag är glad över att jag aldrig behöft/velat färgat håret!

2011-07-17 @ 21:54:16
URL: http://linneasgrej.blogg.se/
Postat av: hamreryttarna

Var gärna med i våran bloggtävling på bloggen. Där har du chansen att vinna fina priser från Ride With Style! :)



http://hamreryttarna.blogg.se/2011/july/tavling-1.html

2011-07-21 @ 12:57:33
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Vilka kurser vill du komma in på? :)

2011-07-24 @ 20:59:27
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Dressyrteam

fin blogg! :D

2011-07-28 @ 10:03:11
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0