Nytt år.

Jaha då var vi inne på det nya året.

Jag vet att jag har varit rätt lat med bloggandet under dec måndad, men hade saker som prioriterades före bloggen.. Så kan det bli ibland :P

Ja vad ska jag säga, första dagen i stallet för det här året då, mycket trevligt vart det men ensamt. Med tanke på att Tazy och Katla flyttade förra året, tragiskt :'(. På något sätt ska Menny och jag klara oss, huvudsaken är att jag har honom :). 
 
Idag vart det träning barbacka ute i mörkret, tränade även på att sakta ner farten med bara rösten lite komando träning alltså :). Menny brukar ignorera ens röst när man ber honom sakta av eller ner, men idag så lyckades jag sakata av och ner m.h.a min röst :D känner mig rätt så stolt! ;D

Tja då tänker ni förståss vad jag har för mål med år 2011, jag som tyckte det var konstigt att skriva 2010. Ännu märkligare att skriva 2011 x)

Detta hade jag tänkt att göra  2011 så långt som jag har kommit i planeringen:

* körkortet skall tas innan feb är slut ;)
* Jag ska resa utomlands på egen hand.
* Ta E-kort innan nästa vinter börjar.
* Ställa upp i en lokal tävling med Menny.
* Börja plugga på universitet till hösten :)

Jag hoppas att jag uppfyller några av mina mål :)


signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0