Nu ni! ;)


Nu kära läsare ska ni få gissa vad jag håller på med att planera! ;D

Jag ska ge er några tips..

* lord of the rings har spelats in där..
* det finns mer får än vad det gör invånare....
* 31 tim flygresa...
* landet är indelat i två öar...

Börjar ni gissa vart jag ska i 3 veckor i mars tro? :)......  Juste jag ska till Nya Zealand och hälsa på min kompis Anna som för tillfället är där nere i ett år! :D

Kan inte riktigt själv fatta att jag ska dit, men har bokat flygbiljett och håller nu på att kolla efter turer som man kan göra i Norra delen av Nya Zealand ;).  Och att hitta bra turer runt om i Auckland är inte det lättaste, finns en hel del som är rekomenderade att se och uppleva. En av mina mål är att åka och kolla på de ställen där Lord of the Rings har spelats in! Hur grymt som hels juh! :D

Visst det menas med att jag kommer att vara borta nästan hela mars månad, samt att jag inte kommer att få se Menny på ett bra tag. Får skriva ut en bild på han och ha med mig på resan helt enkelt (A) :) Det kanske blir istället att man rider i Auckland om jag lyckas hitta något ridcenter som anordnar turer på häst :P
Sedan får man se om man tänker dyka där eller inte, men ska ta med mig mina certifikat iaf :D

Åhh jag spricker av förväntan, det bästa är att Anna är minst lika upprymd som jag är att jag åker ner till henne :)

 Auckland, staden är större men det var den bästa bilden jag hittade av staden för tillfället.

Nej nu ska jag söka vidare på experience som man kan uppleva ;D



signaturylva-copy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0