Mål 2011.

Efter nyår såhär funderar väll jag, precis som många andra på mina mål för året. :)
Dock vågar jag inte ha så mycket till mål då jag bara har foderavtal på Katla till slutet av Maj, och efter det har jag ingen aning om vad som händer. :)

Men målet tills dess för mej är väll egentligen att vi får fortsätta ha en bra tid tillsammans.
Jag kommer sakna henne nått så fruktansvärt när hon försvinner..
Jag har tänkt att vi ska lyckas hoppa en bana, rida bråkfritt på ridbanan i en timme och ta oss igenom LC, eventuellt LB.
Jag har även tänkt att vi ska pyssla lite med ridning med endast tyngdpunkten och verbal kommunikation.. 
Då menar jag inte att vi ska kunna rida problemfritt utan sadel och träns utan bara att vi ska kunna förstå varann och göra enklare grejer utan. :)

Det jag egentligen är mest intresserad av är min och Katlas relation snarare än våra prestationer som ekipage.
Jag söker sällan en duktig häst, jag söker en bra kompis..

Här står fröken tok i sitt nya stall och är fundersam på varför hon är lös :)




Kommentarer
Postat av: rebecca tengström

vilken härlig färg hon har :)

2011-01-08 @ 19:21:46
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
Postat av: Tazy

Nu ska ju tilläggas att hon är klippt på halsen, men du ser ju riktiga färgen på huvet. :)

2011-01-29 @ 20:08:58
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0