konditions träning på hög nivå


Idag kunde man ÄNTLIGEN få åka ut till Menny, i tors skulle jag ha åkt ut men p.g.a snöovädret så gick det inte. Igår när man skulle ut så var det tydligen för halt :P

Så 3:e gången gilt som man säger så funkade det :D, så idag vart det ett långt konditionspass för menny och mig. Under vår träning stötte vi på två traktorer, kan ni tänka er han kan gå förbi dom nu utan att bry sig jag är så stolt över honom! :D

Det var rönnarundan och kvarnen rundan, han var vädligt anfådd och svettig när vi kom tillbaka till stallet, men det kändes skönt att man äntligen kunde arbeta honom ordentligt för en gångs skull. Har inte riktigt haft tid till det känner jag :P Vi mötte även travaren under vår ridtur några gånger om x)
Ska jag vara helt ärlig finns det nog inte så mycket mer att säga om min dag i stallet :P förutom att Menny lyckades öppna boxdörren och gick ner till hagen xD, hade slängt in hö till han och hade inte satt i haspen hehe x)

Men ska nog höra med Tazy om jag kan gå över någon dag och hämta lite bilder på Menny & mig.

Ha det fint!

signaturylva-copy

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg. Ni verkar ha upplevt massor av härliga hästupplevelser.

2011-01-08 @ 21:25:19
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket Sandra! :) Det glädjer oss att folk tycker om bloggen vi skriver på, ja vi har upplevt en hel del roliga och knasiga saker tillsammans med våra hästar.

2011-01-09 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0