Jobb i snön!

Igår (Jag vet, men jag orkade inte skriva inlägget igår ;D) var Alexa med mej ut i stallet, och hon fotade när jag red :D
Hade utsläppet för första gången i nya stallet och det gick bra, men jag trodde aldrig att dom hetsade så mycket när dom skulle ut!
Det var bara Katla som stod still hahah xD

Iallafall så släppte jag ut alla för att sen rida på ängen. :)
Katla kändes jättefin men vart snabbt trött av den djupa snön och började därför bråka, men det gjorde inget :)
Jobbade mycket på volt i båda varven, vi har kommit så pass långt nu att vi kan galoppera på en volt i båda varven utan att Katla försöker bryta sej ur! :)
Dock har hon fortfarande svårt taktmässigt i traven, men det hjäps vi åt med :D

Här kommer några bilder! :)
Skritt, trav, galopp och bråk :)




Det var allt för idag .: )
Ska ut och rida me Denise och Nessan imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0