holabalooo :D

Vart ska man börja egentligen? :P 

 Jag har lyckats att testa på stavgång, och det är faktiskt rätt roligt att gå med det xD

Denna arbetsvecka har varit händelserik, larmet gick på skolan som jag jobbade på under veckan. Observera det var inte jag som satte igång larmet utan det var en av lärarna xD
trodde att det var jag först så jag fick världens panik och trodde att brandkåren och polisen skulle komma ^^, så jag började memorera en fin ursäkt som jag skulle kunna använda på dom..

Har även extra knäckt åt friskvårdarna denna vecka, bra betalt fick man ;D, men vad gör man inte för föreningarna som man sammarbetar med :) Man kanske ska utbilda sig till idrottslärare kanske? :P Nej det skulle nog inte vara min grej tror jag ^_^

I tors var jag hemma hos Matte och fick se en massa roliga videos och galna bilder, som han och hans kompisar har gjort under åren. Jag lovar jag låg dubbelvikt och skrattade xD fn vad rolígt  man hade åt det xD
Ett gott skratt förlänger ju livet säger man... shit vad jag kommer att leva länge! :D

Självklart har man nästan lyckats göra sig blåslagen :O alltså VÅGA VÄGRA DENNA HALKA! Det är ju rena rama livsfaran att gå ute på gatorna just nu, vart man än sätter foten så ramlar man nästan omkull.. ett under att man inte går med kryckor än alltså :O Denna halka är en begäran att försöka begå självmord juh! Usch...

Just nu har man rätt tråkigt när man sitter här och väntar på att isää skall köra en till hästen :p pilutta mig.. =)

Igår kväll hade jag en trevlig kvälle med Matte, Elin & Leo. Det roliga var att vi alla var 10 min sena där vi skulle mötas, alla de tre åkte bil till stan medans jag jag fick GÅ! blää... :P Men vi lyckades få en rolig kväll, speciellt leo med tanke på att han sov genom hela filmen xD haha stackars liten inte lätt att vara över 20 år xD

Appropå 20 år så skall Lea ha sitt 20 års kalas hos mig ikväll, ja ni läste rätt KALAS! :D

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt att göra som att byta om till stallkläder, fast pyjamas är inte heller fel att springa runt i ;)

PS. Även fillefjonkor kan flyga!

signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0