En lyckad lördag

Japp då var det en ny stalldag! :D

Jag måste få säga att jag är SUPER nöjd med dagens ridtur! ;D
 Började med  uppvärmning på vägen och tig sedan en liten gallop i snön för att ha lite roligt innan passet. Väl inne på banan vart det dressyr på banan, det gick bättre än vad jag hade trott. Menny fick en fin form och var fin i både nacke och även bakbenen var med :) Kändes väldigt roligt att det gick så bra idag, sprack av lycka när passet var över.  Jag lyckades även att sitta rakryggad i sadeln i höger galloppen även jag  har gjort framsteg känner mig lite duktig faktiskt! :)

Som en värdig final vart det en liten galloprunda, kan säga att Menny vart överlycklig :)

Ja det var  min lyckade lördags tur i stallet! :D

Ska dra till uppsala ikväll med Denise ;)

Ha det gött!

signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0