Direkt ifrån soffan

Hej på er, skall börja med att säga att jag har bytt riddagar.
Om ni undrar varför jag inte skrev något om min dag i stallet  i måndags :P Har bytt från måndag till lördag, har lite problem med att komma ut på måndagar, blir rätt snet och lite mera. Så klappat och klart så bytte jag dag.

Ja nu sitter jag här i soffan och gör inget vettigt överhuvudtaget :P vilket är OTROLIGT slönt! :D Hade vattengympa igår det var en rolig och härlig start jag fick med mina grupper :).
Under eftermiddagen har man kännt sig som en säck potatis, jobbet vart tyngre och tyngre ju längre in på eftermiddagen man kom usch :( Efter jobbet träffade jag Denise och vi gick och tittade på kläder, jag hittade tre stycken underbara och snygga klänningar, men storleken jag testa var för liten typiskt! :P Felet var ju såklart ryggen man hade för bred musklad rygg :P
Men vi hade det roligt ifa det är ju huvudsaken eller hur? :D Väl hemma vart det inte bättre då fick man börja skotta och då gick all energi ut ur en... så nu sitter jag här i soffan och orkar inte röra på mig helt enkelt...

Nej nu ska jag nog föröska göra något vettigt en liten stund! :) Hoppas att jag lyckas ;D

Ha det gött!

signaturylva-copy

Kommentarer
Postat av: Maja

Var med och tävla om att bli veckans ponny/häst! Läs mer här: http://mysweetpony.blogg.se/2011/january/veckans-bild.html

2011-01-13 @ 12:41:41
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0