Back me lite info! :D

Som sagt kommer det inte bloggas lika mycket nu, men det ska bloggas iaf! :)
Jag och Katla har det jättebra här i boglösa! :)
Katla har fått en enorm box i ett hörn (Den skulle passa henne som en paddock) och har fått 3 nya kompisar, även om dom kanske inte fattat att dom älskar varann än ;D


På bilden har vi Casper som kollar åt vänster, Belinda kollar in i kameran och Manessa ser vi under magen på Belinda :D

Här står fröken Katla i sin hage och blir invand med sitt nya sällskap :)

Nya fina vintertäcket har hon på sej också :)

Iallfall så fortsätter allting i stort sätt som vanligt här :)
Jag rider nästan varje dag, om inte är jag ute och mockar och borstar. (Det är så nära så jag faktiskt får skjuss ut av mamma och pappa bara för att borsta, höhö, deni!)
Hitills har hon varit lite hetsig men har börjat lugna sej nu :)

Tyvärr har jag blivit sjuk så jag kan inte rida just nu, kanske att jag gör de imorn men vi får se, senast i natt hostade och snorade jag blod. :)
Mindre najs! ;D

Katla mår bra iallafall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0