Släktforskning!

Jag har släktforskat lite på Katla, jag tänkte att det kanske kunde vara roligt att läsa och se! :D
Det finns ju tyvärr i allmänhet väldigt lite bilder på stona men jag lägger upp några jag hittat. :)
Hittade tyvärr ingen på Farmors sida och ingen på mormors sida.. Men många på farfars ;D
Vi börjar från början!
Katla frà Brimnesi - Släkt till följande på olika sätt! ;D

Dynfari frà Brimnesi
Dethär är då Katlas pappa! :D 


Katlas mamma går inte att hitta bilder på,Men här är Oddur frà Selfossi, Katlas morfar! :D


Här har vi 
Kjarval frà sauõàrkròki, Katlas morfars far!


Och självklart ska vi till det ha morfars mor! :D
Leira frà Þingdal


Þáttur frá Kirkjubæ - Farfars farfar! 


Hylur frá Kirkjubæ - Farfars farfars far! ;D


Och sen den äääldsta med bild jag hittade på Katlas pappas sida!
Sörli frá Svaðastöðum - Farfars farfars farfars farfar!


Höhö!
Deni! Det är släktforskning! Men mer ska de bli, måste fylla på andra sidor i släkten och lite sånt!
Men visst är det konstigt att det nästan bara är pappa som är lik Katla själv? :D
Jaja, spännande äre! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0