Katlas Efter-Ridning-Ritual

Hah, varje gång efter Katla och jag varit ute och ridit så måste Katla alltid få göra två saker innan vi gör något annat (Borstar efter, mockar, liknande), hon måste få kissa och rulla!
Så varje gång vi kommer in så ställer jag Katla där vi brukar borsta, hon väntar tålmodigt medan jag tar av all utrustning och sen blir det en promenad till boxen för att göra det viktiga innan vi fortsätter, för om jag inte låter henne gå till boxen så gör hon det på stallgången, tro det eller ej! 

Iallafall, när vi ändå pratar om rullning, så tänkte jag visa några av säkert ett 50tal bilder på när katla rullar sej, för det gör hon ofta och gärna! ;)
Sen toppar vi det med en film också, hahah!







(Hahahahahhaha)









Och för alla er som skrattar åt min fjantiga röst eller reagerar på att jag kallar henne rumpan, jag brukar prata bebispråk och ge henne konstiga namn ;D
Ett annat favorit är Näsan! De ni! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0