Vaccination!

Imorse ringde jag veterinären för att få en vaccinationstid här snart, dom sa att dom skulle ringa upp efter klockan nio och jag gick och la mej igen, hade sovmorgon idag ju!
Sovmorgonen gick dock åt hellskotta då veterinären ringer upp kvart över nio och säger att hon tar mej först idag och att hon kommer klockan 10! Haha!
Panik upp ur sängen, på med kläderna, ringa mormor och be om skjuss, men där lät det lite trögt så jag snackade ihop mej med Ylva och åkte med henne ut!
Jag hatar verkligen när jag blir stressad! Jag blir helt körd i huvet xD

I vilket fall som helst kom vi ut till stallet och allt gick bra, Katla var jättesnäll och rörde inte en min :)
Men nu ska hon ta det lugnt några dagar framöver så det blir gos och promenader. Hon ska gå lätt arbete på onsdag och så kör vi normalt frånochmed torsdag, bara för att vara på den säkra sidan :)

När jag nu inte kunde rida tyckte Ylva att vi skulle fota alla hästarna istället, så vi löslongerade alla utom Katla såklart, hon fick stå i sin box och äta.
Jag fick rätt mycket bra bilder, men jag lägger bara upp en på varje häst idag, för sen vill nog Ylva va med och bestämma vilka som ska publiceras också ;)

Menny är allt bra fin ibland :) Finns massor av roliga busbilder på honom! :D


Thessan var inte så taggad idag som sagt :)


Och sist men inte minst Ina, som inte heller var så taggad :)


Fler bilder kommer en annan dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0