Tazy

Nu sitter jag och Rasmus och kollar på "A-team". Eller egentligen kollar han och jag läser hästmagasinet.

Jag tänkte att jag kunde berätta lite ni antagligen inte vet om mej. :)
* Jag har 16 piercingar, men bara 3 i ansiktet + 10 i öronen :)
* Jag läser estet musik på gymnasiet.
* Jag har mycket konstiga små saker för mej. Jag måste hålla för öronen och blunda när jag åker hiss och piper som en hundvalp efter att ha nyst.
* Jag kan inte bre en rostmacka när den är varm. Då smälter ju allt :(
* Jag gick aldrig nian i högstadiet, jag fick göra nian hemma.
* Jag har just inga hästintresserade vänner utom Ylva, och vi har känt varann sen dag 1. :)
* Jag har ryggproblem pågrund av en olycka för ca nio år sedan där jag och en kompis galopperade över en äng på hennes ponnyer och vi störtar framstupa ner i ett dike.
Jag fick ponnyn över mej, bröt ett revben, ådrog mej en grov hjärnskakning och förstörde min rygg.
Det är någonting som är väldigt jobbigt idag, jag har ont varje dag.
Till historien tillhör att ponnyn klarade sej fint, hanlandade ju mjukt ;D

Så, nu vet ni lite mer om mej :D
Det kanske kommer upp fler sånnahär inlägg då det är svårt att lära känna en person genom meningslösa faktan! :D

Om ni har några önskemål så kommentera! :)



Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

inte hos mig va? ja kmr inte ihåg att du bröt ett revben?

2010-11-27 @ 17:56:23
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Tazy

Frakturen visade sej tyvärr många år efter våran vänskap och fallet med dej är det enda möjliga tillfället det kan gått av, det är nämligen totalkrossat och har läkt fel.

Jag hade stora blåmärken på magen efter men mamma tyckte inte det var så konstigt så vi rönkade aldrig..

Så jo, hos dej hände allt..

2010-11-27 @ 21:46:57
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/
Postat av: Charlotte

piercingar är kul.....16 st är en bra samling :)

klart man inte kan bre rostmackan varm, ällt blir ju liksom sabbat då, den måste svalna ;)

jag är en vän....om än en vuxen sådan hahaha....och hästintresserad :D

trist med din rygg, vet hur det är att ha ont varje dag :( säg bara till om du behöver mer hjälp

ses i stallet

2010-11-27 @ 22:45:23
Postat av: Tazy

Charlotte: Jag tänkte faktiskt inte så :D

Vi är ju såklart vänner :D

Ja det är trist med ryggen och revbenet och allt detdär, men jag tror det ordnar sej :)

2010-11-28 @ 00:22:20
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/
Postat av: sarakarlsson

okej, samma som för mig då när jag ramla av Classe i en kombination på våran allra sista tävling :( jag är inte heller den som går till doktorn i tid, men nu 5år efter så har jag röntgat och har skitont. jag kom faktiskt ihåg den där gången då vi råkade rida rätt ner i ett dike, du svimmade ju typ och jag fick zoya över mig och trampandes i ryggen, jag satt på Lillen men vart trampad av Zoya, hm? mer vårt fel en deras, att vi inte visste bättre:P eller ja vi hade ju kul också tänkte vi inte på att det fanns ett dike på den åkern.

2010-11-28 @ 19:42:33
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Tazy

Mja fast innan Zoya trampade dej i ryggen så landade hon på mej.

2010-11-28 @ 22:37:00
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/
Postat av: vilma

kan ni sätta mer bilder på thessan snälla! från vilma

2011-02-25 @ 22:44:48
Postat av: Freia Vahlsten Svennas

Kan ni sätta mer bilder på Ina? Från Freia <3

2011-03-27 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0