StallLedigt :)

Idag har jag varit stallledig och varit med min pojke hela dagen, det har varit mysigt. :)
Vi har kollat på Robin Hood, southpark och varit allmänt sega :)

Imorgon ska jag dock till stallet igen och tänkte köra lite markhantering, Katla behöver verkligen det!
Jag har tänkt att lära henne flytta sej för tryck mot sidan, det är hon ruskigt dålig på, både från ryggen och marken! :)
Vi ska träna bakdels och framdelsvändningar, lite "spegeln" (Hästen går brevid dej, när du stannar gör den också det, går du gör den med det osv) och avsluta med lite Kull :) Tänkte även försöka löshoppa ponnyerna :)
Ska försöka ta bilder på allt ;D

Förra gången jag gjorde dethär protesterade hon vilt! Hon är inget fan av att inte bestämma! :)

Här är en bild på henne från i sommras, någon månad efter jag fått henne :)



Kommer ett inlägg till alldeles strax med tankar och planer för helgen :)



Kommentarer
Postat av: sara

söt. :)

2010-11-03 @ 10:52:07
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0