Stallet dag :D

Hallo allihopa! :)

Då var det dags för en ny vecka ;).
Denna dag vart jag ledig känns lite skönt faktiskt, så har kunna lagt ner lite energi på körteorin. Gjorde dessjutom pepparkaksdeg med mamma på morgonen. Så fick jag det mest underbara sällskapet man kan tänka sig här på jorde, Matte kom hem till mig (han jobbade hela natten så han sov här en stund och åt lunch med mig). Men det är VÄLDIGT sällsynt att man får ha sin pojkvänn hemma hos en på en måndag förmmiddag så nu är jag lycklig <3

Har även lyckats skriva klart en önskelista (efter att släktingar och pojkvänn har tjatat på en) x'D... suck det är faktiskt lite svårt att skriva en lista när man inte ens VET vad det är man ska önska sig...
Men känner mig rätt stolt att jag har kommit på en del saker iaf :) ska ut och kolla på Blocket och kolla på ridsaker till Menny & mig. :)

Nä snart bär det av till stallet, ut i kylan och rida. Bara att ta på sig termobrallor och rikligt med kläder :).


signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0