Opps..

Det är med att blogga är jag tydligen inte så bra på märker jag :P

Sitter inte vid datorn lika mycket som jag borde göra om man ska hålla på med bloggar, men det finns en hel del andra saker som hålls på med utan att datorn används. Hade jag gått i skolan hade det blivit mera dator och bloggande. Men när jag kommer hem från aktiviteter och kurser så sätter jag mig och umgås med familjen, sedan kommer pojkvännen och då försvinner bloggen ur min prio lista illa jag vet..

Men kan ärligt säga att jag har inte hunnit blogga under helgen, har varit saker i ett. Var på bio med min familj, måsye ställa när dom ber om quality time.... xD Efter bion kom Matte och hämtade mig så umgick vi med hans vänner en stund. På lördagen bärde det av till Tärna Folkhögskola där en av mina vänner pluggar, självklart vart det en tripp till Sala med tjejerna! ;) Ja då kan man ju redan gissa att stallet gick bort hela lördagen, igår var jag på släkmiddag hos min moster i Täby hela dagen, känner att blogga kl tio på kvällen inte känns som en höjdare ibland :P.

Men trosdags ridningen den var mysig men VÄLDIGT kall, förförs fingrar och tår av mig :O helt otroligt. Men lyckades jobba lite dressy med herr "hjälp måste hålla koll på allt annat förutom mig själv". Han lyckades jobba fint i några min kan inte begära mer när han är dryg och hispig ^_^.

Mer har jag inte att säga förutom att mineralerna har äntligen kommit och mera kross till menny! :D



signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0