Önskelista!

Haha nu har jag suttit och samlat ihop en miljon grejer som jag önskar mej i julklapp, jag längtar till jul ;D

Snart ska jag väll ut till stallet igen, skulle gissa att det blir ännu mer dressyr idag, men en blandning av dressyr/uteritt. :)
Katla behöver det verkligen! :)
Jag är fortfarande jättesjuk men Katla orkar faktiskt inte stå i hagen hela dagen, hon ska ju få gå ut och gå ändå, det är ju inte hennes fel:)

Jag har föresten köpt ett nytt träns, två par lindor och bandageunderlägg som jag glömt visa!
Gör det när jag kommer ihåg och har tid, för nu ska jag laga Katlas täcke och sticka till stallet! :)
Hejdå! :)

Ska försöka fota lite idag, men det är svårt att fota sej själv är man rider!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0