Ojojojoj... ;D

Haha, ja, va ska jag säga? 
Ridturen va skitkul, det var länge sen jag var såhär glad, vi skojade, skrattade, lekte och var liiite seriösa mycket sällan..
Vi red en runda som går genom gräsväg, skog, åker och grusväg, mycket blandad och trevlig.. :D
Vi brukar kalla den skogenrundan tror jag.. Kreativt va? ;D

Iallafall så var Katla på lite lagom humlr idag! Hon har en förmåga att vara lite FÖR på framåt, men idag i den tunga snön va det inte så lätt, haha ;D
Menny såg förövrigt ut som en galen älg när han travde i snön, så himla charmig <3
Vi stannade på ängen en stund och passade på att galoppera lite, vi filmade det också men jag känner att det vill ni nog inte se.. hehe. 
Jo men dom va duktiga, jag är så nöjd så ojojoj :)
Katla galopperade på fint i båda varven med vissa protester.. För första gången fick hon mej ur balans, vill ni se det, det finns på film? :D

Sen red vi iallfall vidare och hoppade över den ramlade (det finns ett ord som är så, jag lovar!) granen i skogen, aldrig har Katla hoppat så tekniskt fint, himla underbar hon var idag! :D

Nu måste jag göra mej iordning för jag ska till Rasmus och min Brorsas folkhögskola och kolla på deras show :D

Skratta gott, de gjorde vi ;D
Och som sagt, jag är övertrött, 4 timmar på 2 dagar har jag sovit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0