Nyvaken!

Gud, mina sömnvanor är helt rubbade!
För några dagar sen gick jag och la mej halv 8 på morgonen och idag vaknade jag halv 2 på dagen!
Det är ju hekt sjukt! 

Jaja, idag är jag iallfall stallledig men tror jag ska pipa ut dit ändå.. Köra detdär markarbetet jag snackat om..
Dock har jag förbannat ont i ryggen, nacken och huvet så det kan bli jobbigt. 
Vi får se efter jag ätit frukost helt enkelt :)

Jag har en jäkla tur som har Charlotte som Stallägare. Hon tar in och ut och fodrar och grejar så ofta hon orkar och har lust, vilket är typ jämt! Jag behöver aldrig åka ut på luncher till exempel! :)
Ut tar jag dom om Charlotte jobbat väldigt sent eller jobbar så tidigt och så tar jag in dom om jag är där vid den tiden på kvällen. :D
Men det är väll så man ska samspela i ett stall :)
Vi vill ju ha häst och har lite tid allihopa så det är bara sammarbeta :D

Om ni har riktigt tur så kommer Charlotte också vilja börja blogga här, ska kolla med henne :D

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2097848/rnnaryttarna?claim=kkhcfsb26gx">Följ min blogg med bloglovin</a>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0