Nattinlägg om dagen :)

Jag tänkte bara lägga in ett litet nattinlägg :)
Det vart bara jag som red idag då Menny hade tappat en sko, så jag red dressyr med Katla och Ylva fotade, det gick SÅDÄR för oss båda! haha!
Katla är galet fin i skritten nu (Hon vart inriden för typ ett år sen och har lite svårt att bära sej, är inte fördiginriden än) men traven ska vi inte tala om, och galoppen inträffar knappt på banan hahah!
Men hon var svinduktig i skritten iallafall och traven går verkligen framåt! :)

Det kommer alltså lite bilder från dagen.
Vi höll på i typ 40 minuter :)

Här är Katla mindre glad över att behöva trava och galoppera! -.-


Men lite trav klarade hon allt! Men min sits är inte jätteläcker ;D


Och i skritten va hon såhär fin :) Och min sits är fortfarande fruktansvärd (A)

Det var nog allt för idag egentligen :)
Imorgon har Katla vilodag och på Onsdag lutar det mot löshoppning, blir bilder då med! :D
Nu måste jag springa till min pojke som sitter i soffan och surar lite ;D

Nattinatti :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0