Löshoppning!

Det vart ingen markhantering, regnet öste ner fram och tillbaka och jag var inte på nå bra humör, så Oskar hängde med till stallet för att kolla på hästarna istället :)
Så vi löshoppade en stund, hon fick till några fina språng och verkade ha roligt, vilket hon aldrig tycker annars haha!
I vanliga fall hatar Katla att hoppa och är dessutom dålig på det ;D Men övning ger färdighet och hon behöver verkligen bygga muskler i rumpan! :)
Tyvärr varte inga bilder då min kamera inte är vattentät men ni får två bilder från förra gången! ;D

Här är några av hennes mindre lyckade språng, medge, det ÄR roligt! hahaha!



Här är ett något bättre, och idag var hon VMhäst i jämförelse med senast ;D


Jag har kommit fram till att jag är väldigt mycket för att ladda upp bilder, men jag är intresserad av foto så det är kanske inte helt oförståeligt! :D

Iallafall så var hon jätteduktig och jag är nöjd, fina lilla flickan :)
Jag funderar på att köpa något gulligt matchande set av lindor och schabrak eller nått bara för att det är sött på bild ibland, ska fundera vidare på det.. Jag samlar ju på grönt till henne, hon är så fin i olivgrönt :D
Mer meningslös informartion kommer vartefter, idag var hon iallafall en klippa! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0