Hemma igen! :D

Hejsan allihopa :D
Nu är jag hemma igen efter en mysig dressyr runda i paddocken.
Mormor filmade så jag ska bara klippa den lite så den inte blir 15 minuter lång så får ni se sen ;D
Vad tycker ni?
Mer videor från ridpassen eller är det nog med alla våra bilder? ;D

Iallafall så gick ridpasset helt ok, Katla var lite väl på gasen idag med men man gör vad man kan :)
Hon vart iallafall hyfsat samlad sen och gjorde faktiskt sitt bästa, man får ha överseede med underlaget.
Jag skrittade i stort sätt bara, en kortare trav i båda varven men ingen galopp, vi går sakta framåt här ;)
Jag började med att skritta på lång tygel några varv i båda varven för att sen börja jobba på olika stora volter i olika tempon. :)
Sen körde vi lite skänkelvikningar och serpeniner, sen vart vi faktiskt rätt varma i kläderna :)

Alldeles lagom ridpass för dagens energinivå ;D

Ni får lite bilder först så klipper jag ihop en video sen :)

Nogranna klubben knäpper tydligen inte grimman ;D


Dom tre musketörerna innan ridpasset, hah, va glada vi ser ut ;D


Under ridpasset, det är så fint på vintern!


Och slutligen efter ridpasset, nöjda och glada! :D


Mormor var såklart mästerfotografen, hon är snäll hon. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0