Fredag.

Jaha då satt man här igen framför datorn :).

Ikväll ska man ut och träffa en massa roligt folk, känner att en kväll utan pojkvän kan behövas. (A)
Ska dra hem till en kompis som bor nere på stan sedan får vi se vart kvällen bär, alltid lika spännande tycker jag.

Men först ska det bli middag med familjen (har en mor som klagar på att jag aldrig är hemma nu för tiden, men det är inte mitt fel att jag är upptagen med olika aktiviteter varje kväll). Men som tur är står pappa på min sida för en gångs skull och säger att jag är 19 och då får man räkna med att jag är ute, och far och flänger runt. Go daddy! ;D
Det var ju synd att Tazy & jag inte kunde åka ut till stallet och sova där i natt, men det finns fler helger och tider för det :D. Skulle vara roligt och trevligt om vi kunde bo där nästa sommar :D, bara vi och våra underbara hästar som vi tycker så himlans mycket om <3

Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa min bok (Diamanter är för evigt) en riktigt rolig och bra bok om 30 åriga kvinnor som slår vad ;D



Jag har verkligen världen underbaraste, snällaste och roligaste hästen man kan önska sig! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0