Fotografering och faceplant!

Innan jag tog in och borstade Katla idag släppte jag henne i paddocken så hon kunde springa lite och jag kunde fota, det gick bra, hon verkade taggad och gick på bra, men det hände något liiiite oväntat...

Katla HOPPADE över staketet (grinden) i paddocken.
Jag tar tillbaka allt jag sagt om att hon inte kan hoppa.
Visst, det var inte snyggt, men hon kom banne mej över utan att tuscha ens en gång!
Jag hade kameran uppe men vart så chockad att jag bara stod och gapade.. ahahah!
Jag fick mej iallafall en härlig promenad och hämta henne, hon hade sprungit till hagen ;D
Galna häst!



Vi får se det såhär, hon är söt iallafall ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0