Första inlägget samt en kort presentation! :D

Hej, vi heter alltså Tazy och Ylva och håller till i ett litet litet stall som heter Rönna, alltså är vi Rönna Ryttarna ;D
Vi tänkte skriva en kort presentation av oss båda :)

Tazy
Jag heter alltså Tazy, jag är 18 år och har Islandshästen Katla på foder. :)
Katla är 7 år, sto, och ganska lite riden, därför blire lite snurrigt ibland ;D Jag går gymnasiet, Estet musik i enköping.
Jag började rida 2/3 års åldern på ridskolan i enköping och hade en kompis med hästar som jag började rida mycket vid 8 år. :)
Jag har haft en egen ponny, en b-ponny som heter Brio, jag sålde honom när jag var 15 pågrund av att jag vart anainges för stor. Jag är 164 cm lång, (nödvändigt att veta) ;D
Bor förövrigt ca 2 minuter från Ylva :D Och ca 20 minuter från stallet :D

Ylva
Det är jag som är Ylva, jag är 19 år och rider på min medryttar häst som heter Menny, sen 3 år tillbaka :)
Menny är 10 år, vallack även  han har sina ljusa stunder. :D Jag jobbar på städservice här i enköping.
Jag precis som Tazy började att rida vid 3 års åldern på ridskolan här i enköping, jag har tidigare haft en annan medryttar häst och hyrhäst.
Som ni kanske förstår så har jag inte heller så långt till stallet eller till Tazy :)  Tazy & Katla


Ylva & Menny
Ni kommer såklart få veta massa mer efter bloggandets gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0