Fart & flekt

Hej på er! :D

Under helgen vart det tyvärr inte så mycket bloggande för min del, var väldigt seg i lördags och åkte därför inte ut till stallet. Hade bara sonmat på hästryggen och sedan kunde vad som helst hända xD, igår var jag på IKEA med mor. Försökte hitta en ny säng men inte fn vart man klokare tack vare det. :P Har fått ett stort dilemma där, sedan bar det av till badhuset för att träna dykning därefter vattengympa i 2 tim :).

Nog med vad som har hänt mig i helgen, vilket är helt ointressant ;D.

Idag i stallet vart det fart och flekt på våra älskade hästar. Vi lät Ina, Thessan & Menny springa lösa i paddocken medans Tazy fottade dem och jag manade på.
Man kan helt enkelt säga att Menny behövde få springa av sig lite energi ute i paddocken, vi fick en hel del fina bilder på honom :D. Han såg dessutom helt fantastisk ut när han fick springa på och vara lite knasig och galen, det roliga var att man såg på honom att man tyckte att han gillade att få springa av sig energi :).

Sedan vart det Thessan & Inas tur att få springa av sig, men varken Ina eller Thessan var på bushumör :(. Thennas fick vi upp i fart en liten stund sedan försvann den motivationen lika snabbt som den kom xD. Ina var det också fart på en stund men hennes motivation försvann tyvärr den med. Hade hoppats på att dem skulle ha lite mer enerig till att leka.
Huvudsaken var ju iaf att det fick motioneras de med, plus att vi fick lite nya bilder på dom ;).

Efter att ponnyerna vart motionerade gick jag och Tazy en liten promenix med Katla och Menny, vi stannade till utanför Charlotte och pratade lite skit. Väldans trevligt var det, vi var 3 st personer som inte kunde hålla koll på 3 st hundar & 2 st katter haha! xD Ibland är vi skickliga som till tusen! :)

Nej nu blir det till att jobba med min fotobok som jag håller på att göra till min kompis som bor i Nya Zeeland för tillfället, hon är där som au pair. Saknar henne något fruktansvärt mycket! <3
Sedans ska det nog bakas kladdkaka för det är jag GRYMT sugen på! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0