En torsdag utan stallet...

Idag vart det inget stall för mig (snyft).

Mår inte bra för tillfället, känner dessutom att jag inte har någon ork i kroppen. Men jag hoppas att det har gått bra för Tazy att rida älskade Menny idag, hon fick låna honom eftersom jag ändå inte kan rida.
Men på lördag bär det ut till stallet och då ska det göras fint och hämtas halmbalar :D. Tror nog att vi antingen ska hoppa hästarna då eller rida ut till andra sidan av ån som finns en bit ifrån oss ^^, den som lever får se helt enkelt. Men det känns tomt att inte få se sin älskade häst, men det finns väll inte så mycket man kan göra åt det när man är sjuk :'(

Hopps att Tazy bloggar om hur det gick för henne & Menny ;D


That's all ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0