En stallös tisdag

Hej på er! :)

Idag vart det inget stall, men hade fått varti roligt att rida i snön när den började falla :) 
Nu när jag väl sitter här och skriver så kom jag på att jag ska nog börja satsa på att köpa röda saker till Menny, han har ingen permanent färg. Han har flera saker i grönt och blott. Men ingen av de färgerna har vi fastnat för, men rött ska det bli nu. Han har det på sina skydd och den färgen ser väldigt bra ut på honom :D 
Får gå in på Hööks hemsida & kolla samt på glada hästen i spiltan. Något måste ju finnas för honom tycker man ;).


Nej kan tyvärr inte skriva så mycket mer ska dra iväg och hålla vattengympa, sedan bär det av till pojvkännen som iofs bor 10 min med bil ifrån stallet kanske ska fråga om vi kan svänga förbi stallet på vägen hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0