Bilder :)

Här kommer några bilder från när Menny och Ylva hoppade idag! :D
Jag var coach och Jello var fotograf! :D







Och sen åkte Ylva hem, så jag och Jello fortsatte med att löshoppa småskruttarna :D

Thessan på språng! :D

Ina satsade rätt hårt i dethär språnget så det vart lite långt, men hon hoppade fint :D

Efter att vi löshoppat skruttarna släppte vi ut alla i hagen, mockade alla boxar, hämtade vatten, städade lite och sen kom mamma och pappa med två rundbalar halm som vi inte fick igenom dörrhålet, så det var till att rulla upp dom ute och börla lyfta in allt! 
Det fyllde upp BÅDA våra lediga boxar! Nu har vi ett tag hörrni :D

Sen hade vi ju faktiskt Musse som var med och hjälpte till hela dagen (Musse är min hund!) ;D



Det var allt för idag allihopa :D




Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

Vad kul att du kommit igång och hoppat med Menny :) har han blivit bra nu? från de där han hade haft en dålig sadel på sig?

2010-11-16 @ 17:08:33
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Sara. Menny och jag har hoppat rätt länge, men vi började inte hoppa på denna höjd förens nu som först. Men annars har vi hoppat en del utan att jag har lagt in det på bloggen. Hans rygg har det inte heller varit någe problem med sen vi bytte sadel för 2 år sedan! :) Han har varit friskt och bra ett bra tag nu faktiskt, så vet inte vad du menar med att vi har haft en dålig sadel?



Angående E-körkort, så tycker jag personligen att det känns bättre att ta det innan jag böarja köra Menny. Jag vet att jag får köra honom med vanlit kökort, men då får jag ju knappt ha något annat i bilen som utrustning och andra personer med mig. Så det känns nog bättre att ta E-körkort för att vara på den säkra sidan och inte behöva testa ända till max med körkort för personbil. :) Men som sagt detta är min mening. :)

2010-11-22 @ 16:14:08
Postat av: freia vahlsten svennas

Hej!

vad fint Ina hoppar! <3

2011-04-20 @ 21:42:03
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0