Äntligen hemma!

Nu är jag här igen :D
Idag var ju jag stalledig men det gick ju sådär, jag åkte med mamma ut för att hålla på med ponnyerna medan mamma och Charlotte red Menny och Katla.
Dock slutade det med att Charlotte inte hann rida och att jag fick låna Menny och följa med mamma :)
Vi har en trevlig uteritt med lite julkänsla nästan! :3
Vi tog det i allmänhet väldigt lungt, det var en seg dag idag ;D

Sen mockade vi och fixade i stallet, gav hästarna hö och skulle åka hem, men då körde vi fast med bilen så det vart till att putta för min del, hahah!

Föressten har vi en ny stallkompis :D
Hon heter Alice! :D

Musse och Alice vart förövrigt kära! :D
Musse ville inte ens gå med när vi skulle gå till bilen och åka hem xD

Imorgon eftermiddag försvinner jag iväg så ni hör av mej tidigast lördag kväll igen :)
Hoppas Ylva uppdaterar under tiden ;D

Nu måste jag tyvärr städa mitt förbannade rum!

Hejdå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0