Ännu mer bilder..

Satt och kolla igenom lite bilder och inser att våra hästar skulle passa på cirkus! ;D

Kolla bara!
Haha, vad är grejen med tungan? ;)

Är det bara jag eller ser Ina vindögd ut? 

Men Ina, varför har du så stor näsa? Det är för jag ska kunna snora ner dej!

Dethär har jag inte ens en kommentar på...

Snyggt.. Fotomodell?

Suga på tår är tydligen trevligt, haha bebisponny!

Att bero på fotomodell så har vi en till här..

Jag har verkligen försökt lista ut vad han ska göra, men jag förstår verkligen inte..



Hah, jaha, så dethär är våra hästar i mindre charmiga tillfällen ;D
Tänkte nåågon föresten på att Thessan inte var med?
Det är för att Thess är så liten och söt att hon ALDRIG lyckats se rolig ut på bild ;D
Hon blir söt eller tjock, det är hennes två fotoposer! :D

Nu ska jag nog hitta på något mer krativt att skriva om..
Hahahah!








Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilka fina hästar vi har :) kanske borde vi ta dem till någon utställning.....de skulle nog vinna något pris iaf :P hahaha

2010-11-25 @ 11:00:38
Postat av: Anonym

Haha ja dom är fantastiskt snygga ;D

2010-11-25 @ 14:35:52
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0