Uppdatering

Jaha, förlåt att det har varit dåligt med uppdatering, som sagt mår jag inte riktigt bra och Ylva verkar ha gått i ide, haha ;)

Igår var jag ute hos Katla, red en sväng, men ingen av oss var på humör så det vart ingen längre sväng, vi började bara bråka. :)
Katla ville inte gå framåt och jag ville inte tjaffsa så vi tog en runda runt rönna i ett avslappnat tempo, så det gick iallafall. :)
Mockade och fixade i stallet, sen begav jag mej hemåt för att invänta mamma och pappa och sen åkte vi och hämtade halm :)

I ämnet bråk, här är en bild när Katla helt enkelt inte hade lust att gå framåt i försomras!
Observera att jag här endast tryckte lite med skänklarna och hon ställde sej :)
Hon var lite på g den dagen :) Barbacka var jag också, hah!


Det dög helt enkelt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0