Snön den faller

Jaha då var det fredag igen, kan verkligen inte förstå vart veckorna tar vägen :O

Har precis kommit hem från jobbet innan snön började falla ner ordentligt.
 Ärligt talat så vet jag inte vad som kommer att hända under dagens lopp, det enda som är planerat är att jag ska ta en promenad med Denise. (en tjej som jag har känt sedan vi var 14-15 år) även hon är ryttare och har en stor passion till hästar som oss andra ;D.

Frågan är om man ska gå över till en kompis ikväll som inte bor långt ifrån mig, fast det skulle vara trevligt om pojkvännen ville följa med. Så får se när han blir klar med sina uppgfiter ikväll :P, annars kan man nog gå utan honom.... 

Har inte så mycket mer att skriva om faktiskt, ni får ha det en trevlig helg! :D  


signaturylva-copy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0