Snabb sammanfattning

Jaha här sitter jag i soffan är trött som jag vet inte vad, och ska göra mitt bästa med att sammanfatta min vecka på bara några få ord.

Håll i er för nu blir den en snabb sammanfattning;
I måndags vart det bara mockning i stallet, jag var trött och hade huvudvärk. Dessutom hade jag fått vänta rätt länge på att komma hem den kvällen då :P Tisdags avlsutade jag vattengympan för denna termin, försökte vara rolig och bjöd grupperna på julfika. Jag hade även gjort mitt bästa med att ordna jullåtar till passet men oturligt så ville skivan inte sammarbeta med mig... -.- Därefter var det en trevlig grötkväll på Granngården, där hittade jag ett härligt vintertäckte till Menny och lite andra roliga saker :) I onsdags så kommer jag inte ihåg vad det var jag gjorde haha xD
Men jag var på julträff hos Korpen i Torsdags vilket var väldigt trevligt :) men det vart inte stall den kvällen :(.... avlsutade fredag kvällen med att gå på firmafest, det var verkligen drag på allt folk då, vi var 4 st ungdomar där. Mn kan säga att vi hade det roligt åt alla de vuxna som var lite lulliga hahah xD Jag var i sthlm på teater med pojkvännen och hans familj i lördags och såg SUGAR på Oscars teatern, det är en pjäs som jag gärna rekomenderar till er alla :) den är hur härlig och hur rolig som helst. Fast det var lite otäckt att vara i stlhm med tanke på självmordsbombaren som sprängde sig själv i lördags... usch....
Igår var det julklappshandling i västerås med pojkvännen och vattengympa på kvällen :)

Där har ni det mina vänner en snabb sammanfattning på min vecka ;D Självklart har jag jobbat också :)


signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0