Lustigkurre..

Vissa saker har jag svårt att förstå, andra inte.
I dethär fallet kan jag faktiskt inte ta ställning..
Att beropå killen som klippte så var han en lustig prick, duktig absolut, men lustig.
Jag ville filtklippa men killen som klippte ville inte klippa mer än halsen, så vad gör man?
Efter att ha klippt henne så började han fippla med hennes tänder (som behöver raspas) och muskler.
Helt ärligt vet jag inte vad jag tycker om det.
Han var travkusk/skötare (?) och italienare, hade tydligen leg i italien men inte här..
Han verkar kunnig men jag litar inte på honom, efteråt var jag riktigt jäkla orolig..
Jag tycker han var väldigt hårdhänt och kan tycka att meddela mej innan han gör något med "min" häst vore bra..
Jag kan tycka det var oproffesionellt.. 
Vi märker, han sa iallafall några riktigt vettiga saker, sen får jag nog filtrera bort det som kändes mindre trovärdigt och eventuellt kolla upp det med någon man vet kan.

Sen är det ju också så att alla hästmänniskor tycker olika, och vad jag vet så har dom hästar jag känner ett schysst liv trots mina bekantas och mina meningsskiljaktigheter, så jag bryr mej helt ärligt inte så mycket, från och med kör jag mitt race, gilla det eller låt bli ;)


Menny från hagen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0