Låång paus!

Hejsan allihopa.
Jag är ledsen för den oannonserade pausen.
Jag har inte mått speciellt gr8 på sista tiden pga att det tog slut med min kille samt massa annat strul.
Iallafall så har det hänt massor!
Katla är nyklippt, dock inte vackert!
Vi ska antagligen klippa klart henne snart. (Bara halsen är klippt och jag vill ha en filtklippning, annars blir hon dyngsur ändå) 

Dessutom ska jag och Katla flytta ifrån Rönna till ett nytt stall den 27 December.
Detta kom lite oväntat men så äre iallafall :)
Det kommer bli jättejobbigt att lämna den fina naturen och framförallt Ylva och Menny, men nya stallet ligger närmare mej, har upplyst ridbana och värme i foderkammaren och så, helt enkelt för allas bästa bör vi röra oss dit..

Har även varit med småtjejerna (Vilma och Freia) i stallet, kommer sakna dom me..
Kommer faktiskt sakna hela Rönna!

I söndags var jag och Carro ut i stallet, Carro fotade mej och Katla, tyvärr snöade det satan men bilderna vart bra ändå :D
Tack Carro! :D 
Här är en! :)
Underbara fina Katla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0