Julaftonsritt

Igår drog jag och Ylva till stallet för att rida en sväng, hela luften bara skakade av glädje och energi! :)
Katla såg helt överlycklig ut och jag och Ylva var taggade som tusan!
Det var trots allt våran sista ridtur ihop! (Sorgligt) 
Jag red på hacket barbacka och Ylva invigde sitt nya vinröda schabrak med matchande skydd runtom, Snyggt ;D
Kommer nog bilder så småningom :)
Îallafall så skulle vi ta lite bilder på Katla och Menny först, det gick SÅDÄR ;D
Här ärom!






Straxt efter domhär bilderna vart tagna (ca 40 sekunder) stötte jag till skottkärran, katla vart rädd och stack!
Hahaha!
Dock ropade jag på henne och skakade lite med en krafftburk så kom hon travande tillbaka till mej xD
Hon verkade tycka det var otroligt läskigt att vara helt själv! :)

Sen red vi iväg, först tog vi en sväng förbi charlotte och lämnade julklappar och julade lite, det var mysigt :)
Sen bar det av, vi travade på och sjöng julsånger, alla var så glada :D

Sen tog vi en lååång galopp i djupa snön på en raksträcka mot skogen och sen skrittade vi hem, mys!

Den bästa julritten nånsin :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0