Jahopp

God kväll på er!

Sitter här på rummet och har precis städat det :P Ibland undrar jag vad som kommer att hända med en när man blir vuxen (enligt min mening med vuxen; man har gift sig och bildat familj).. Det skulle vara roligt att få smygtitta in i framtiden, samtidigt tror jag nog att man inte vill titta. Man kanske blir rädd att det inte gick som man planerat :P

I vår presentation som står på bloggen så står det ju lite om mig och Tazy, så jag tänkte låna hennes idé om att göra tio snabba om mig. Ska man vara helt ärlig så har jag noll insperation till vad jag egentligen ska skriva om... så mina damer & herrar här kommer tio snabba om Ylva:

* Att resa utomlands är det bästa jag vet..
* Har ett 2 stjärnigt dykcertifikat sedan 2010 & nitrox (en blandgas)
* Tazy är min äldsta vän känt varandra sedan dag 1. Hon är den vän som är mest hästintresserad utav mina hästvänner.
* Jag tycker om att samla på märkesväskor (dom enda som jag inte har är; Chanel, Prada & Dior)
* Är oftast en glad och sprallig tjej samt barnslig.. ^^
* Disneyfilmer är fortfarande min favorit genger (Lejonkungen är den absoluta favoriten)
* Är expert på att göra bort mig inför folk xD
* Gick natur på gymnasiet.
*  Drömmen är fortfarande att få en egen häst! <3


That's all for me this evening! ;D


En riktig gammal bild på mig & Menny. ja jag vet den är lite suddig men kan alltid vara roligt med gamla bilder x)


signaturylva-copy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0